VACATURE LEDENADMINISTRATIE

29-3 Nieuws

Ben jij georganiseerd, nauwkeurig en voel je je betrokken bij ONZE club? Wil je graag bijdragen aan het succes van ONZE club? Dan is dit jouw kans! Wij zijn op zoek naar een toegewijde vrijwilliger voor de ledenadministratie.

 

Als beheerder van de ledenadministratie ben je een essentieel onderdeel van ONZE club. Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de ledenadministratie en het onderhouden van contact met onze leden. Je zorgt ervoor dat alle gegevens up-to-date zijn en dat nieuwe leden warm worden verwelkomd. Daarnaast werk je nauw samen met de leden van de Technische commissies en de Jongste Jeugdcommissie om ervoor te zorgen dat aan- en afmeldingen soepel verlopen.

 

Verantwoordelijkheden:

  • Beheren van de ledenadministratie, inclusief het bijhouden van inschrijvingen, opzeggingen en mutaties.
  • Verwerken van nieuwe inschrijvingen en het verstrekken van relevante informatie aan nieuwe leden.
  • Onderhouden van contact met leden, zowel via e-mail als telefonisch, om vragen te beantwoorden en ondersteuning te bieden.
  • Aanvragen van de VOG’s (We zijn momenteel bezig om een deel van dit proces uit te besteden, waardoor het aanzienlijk minder tijd zal kosten)
  • Samenwerken met andere vrijwilligers en commissies binnen de club
  • Voorbereiding van de financiële administratie.

 

Profiel:

  • Affiniteit met hockey en betrokkenheid bij de club.
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden en oog voor detail.
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Affiniteit met digitale administratieve vaardigheden

 

Tijdsinvestering:

Vanzelfsprekend zijn er in de maanden van opzeggingen en inschrijvingen meer werkzaamheden en daarbuiten weer wat minder. De tijdsinvestering bedraagt gemiddeld 1 à 2 uur per week. Werkzaamheden kunnen vanuit huis worden gedaan én kunnen worden verdeeld over twee vrijwilligers!

 

Wat bieden wij:

Een kans om een ​​belangrijke rol te spelen binnen ONZE club en bij te dragen aan het succes. Wij bieden een stimulerende omgeving waar vrijwilligers worden gewaardeerd en erkend voor hun inspanningen.

 

Interesse?

Als je geïnteresseerd bent in deze leuke rol binnen BH&BC Breda of als je meer vragen hebt, dan kan je contact opnemen met de secretaris van het Bestuur, Nienke Duncker via 06-11532074/[email protected] of met Marijke van Amerongen die momenteel de ledenadministratie doet, via [email protected].

 
29-3-2024 Vacatures