Breda_actiebeeld_D1_17-18.jpg Breda_sfeerbeeld_D1_17-18.jpg Breda_plezier_jeugd.jpg Breda_Onze Club_Heren1_Luns.jpg Breda_Onze Club_familie_toernooi.jpg Breda_Onze Club_Maarten.jpg Breda_keeper.jpg Breda_FJeugd.jpg Breda_Onze Club_kinderen.jpg Breda_plezier_TD.jpg Breda_Onze Club_ONZEDAGHAP.jpg Breda_sticks.jpg Breda_plezier_familie.jpg Breda_Onze Club_Steunies.jpg Breda_Onze Club_Tom.jpg Breda_Onze Club_moeder_dochter.jpg Breda_Onze Club_CTStadion.jpg Breda_Onze Club_Dames1_goal.jpg Breda_Onze Club_CTuitreiking.jpg Breda_sfeerbeeld_H1_17-18.jpg Breda_sgrappigbeeld_H1_17-18.jpg Breda_actiebeeld_H1_17-18.jpg
Junioren
Senioren
Nieuwsbericht

ClubApp update 4.2

Nieuwsafbeelding
13-11-2018

Wat is er allemaal nieuw in de ClubApp update 4.2?

Android & iOS

  • Agenda-synchronisatie is toegevoegd;

  • Het scherm met de app settings is toegevoegd;

  • Alle zaaltrainingen zijn toegevoegd aan de app;

  • Het wedstrijdschema is toegevoegd onder 'Club' > 'Info';

  • Het trainingsschema is toegevoegd onder 'Club' > 'Info';

  • Er is een X-icoon toegevoegd om webviews af te sluiten;

  • Het toewijzen van taken voor ondersteuning via de wedstrijddetails is toegevoegd.

iOS

  • Het adres van locaties kan nu gekopieerd worden;

  • De koppeling met de navigatie-app is uitgebreid. Leden kunnen nu kiezen uit: Google Maps, Apple Kaarten of Waze.

Dubbele vermeldingen in time-line

Een vaak gehoorde vraag is dat leden één team dubbel zien in hun timeline. Maar dat is correct! Stel: jij bent trainer van MB1 en je hebt een dochter die ook hockeyt in de MB1. In jouw agenda zie je EN de activiteiten van jouw dochter (zij zit in MB1) EN je ziet jouw activiteit als trainer van MB1. Hier is voor gekozen i.v.m. doorvoeren van de presentie. Het lijkt dus alsof je de items 2x ziet, maar dit zijn dus losse items (1x voor jou en 1x voor jouw dochter). Er is een update doorgevoerd, zodat je snel ziet voor wie welk item is. Nu zie je dus snel of een item in de timeline voor jou is of voor jouw dochter.

Inloggen werkt niet?

Lukt het inloggen op de nieuwe app niet? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. Daarmee lukt het veelal wel. Lukt het inloggen zelfs dan nog niet? Neem dan contact op met de ledenadministratie door een mail te sturen naar[email protected]. Waarschijnlijk sta je dan niet goed in LISA en kan de club dit aanpassen.

We nemen aan dat jullie allemaal de nieuwe app hebben gedownload? Zo niet, hier is ‘ie nog een keer;

Ga naar ‘App Store’ en ga naar ‘Updates’ en zoek op BH&BC Breda;



 

Reacties

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer op het nieuws